piektdiena, 2010. gada 22. oktobris

Atgriezeniskais TOP 10

Lietas, kas man pietrūkst un kas man GALĪGI nepietrūkst no Gruzijas. Un lietas, kas kā izrādās, man pietrūka Gruzijā. Viss vienā.

Piesmēķētie bāri, restorāni, kafejnīcas un pilnīgi visas pārējās piesmēķētās telpas. Un apģērba "smarža" pēc pabūšanas kaut kur ārpus mājas. Aizgāju Rīgā uz krogu alu iedzert un tikai pēc stundām divām apjēdzu, cik ļoti man tas nepietrūkst! :)
Hinkāļi! Uj kā pietrūkst! Būs jātaisa pašai, jo vienīgajā darbojošajā gruzīnu restorānā Rīgā 5 gab. maksā 3Ls. Aizejam Rīgā hinkālīšus uzēst? A? :)
p.s. Hačapuri man nepiertūkst.
Siltums. Pa šiem diviem gadiem esmu sapratusi, ka vieglāk pārdzīvoju +45 nekā +2. Varbūt tomēr pārdomāt un pārvākties uz kādu siltāku zemi par Latviju...
Sēņošana. Tā nu ir tradīcija (un arī nacionālais sports), ko katrs sevi cienošs latvietis ir pārmantojis no saviem senču senčiem. Tādēļ var paciest arī drēgnos rudens lietus.
Mani trakie lokšāvēji. Vienkārši tāpēc, ka traki, jo dara to, kas arī man ļoti patīk - vazājas pa mežiem un ar arhajiskām metodēm šauj pa zvēru bildītēm (vai citādiem papīrīšiem) :D
Mans velosipēdiņš. Pašlaik viņu izmantoju tramvaja vietā (kad nelīst). Nu nav ko sponsorēt Rīgas Satiksmi, ja ir tāds paklausīgs bleķa zirdziņš.
p.s. Skrituļslidām nokritušās lapas mazliet traucē. Var dabūt asfalta ekzēmu.

Ja mākat skaitīt, te ir tikai 6. Tas nozīmē, ka būs vēl. Pacietību!

2 komentāri:

Belkinsone teica...

TU majas!?

Palodze teica...

Jā, vismaz uz kādu brīdi :)